http://lovelygod.lxb.ir
خدا
برای دوستداران خدا
نگارش در تاريخ دو شنبه 21 فروردين 1387برچسب:, توسط امید افشاری



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت8:37---9 مرداد 1392

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه انصافآ وبتون خیلی قشنگ نمیخوام تعریف و تمجید الکی بکنم واقعا قشنگ
من شما رو لینک میکنم و منتظر حضور گرم شما هستم...
شما هم لطفا بهم سر بزنید و نظرتون بگید و منو با اسم وب ام یعنی " تنهاترین عشق روزگار " لینک کنید
راستی اگر دوست داشتید میتونید کد بنر منو که در سمت راست و پایین آمار وب است در قسمت کدهای اختصاصی وبتون کپی کنید لطفا
همچنان منتظر شما هستم منم هر روز بهتون سر میزنم
یادتون نره


شهریاری
ساعت19:13---16 تير 1392
سلام شهریاری ام گروهیار و همراه جدیدتون در گروه نبوت امامت...

امیدوارم بتونیم در مدتی که در خدمتتون هستم ارتباط خوب و سازنده ای رو داشته باشیم و منو از راهنمایی خودتون بی نصیب نذارین.

من دوشنبه ها ساعت 10 تا 12 و عصر چهارشنبه 4:30 تا 6 مرکز هستم سوالی داشتین از نحوه ارزیابیتون در ماه و یا سوالات فنی خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.

دوست گلم اگه مشکلی چه در زمینه محتوایی چه فنی داشتین با من در میون بذارین ان شالله که بتونم من یا دوستانم در مرکز توسعه وبلاگ نویسی کمکتون کنیم.


ebrahimi
ساعت8:16---5 فروردين 1392
چون لاله به نوروز قدح گیر به دست
با آن گل نرگسی گرت رخصت هست
می‌کوش به خدمتش که آن نوح نجات
بر اوج فراز می‌برد ذره پست

سالی پر از خیر وبرکت توام با شادی و سربلندی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم .




مرکزتوسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی
ساعت9:55---15 مهر 1391
با سلام.
وبلاگ نویسی محترم:
کد عضویت شما در مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی 5157 می باشد.
با درج این کد در وبلاگ خود ما را در ارائه خدمات یاری نمایید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: