سخنان خدا...........
خدا
برای دوستداران خدا
نگارش در تاريخ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط امید افشاری

آنگاه که تنها شدی و در جستجوی یک تکیه گاهمطمئن هستی بر من توکل کن (نمل آیه 79)

آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی شوی به من امیدوار باش (زمر آیه 53)

 

آنگاه که در پی تعالی وکمال هستی نیتت راپاک والهی کن(فاطر آیه 29)

 

 

 

آنگاه که سر مست زندگانی و مغرور به آن شدی به یاد قیامت باش (فاطر آیه 5)

 

آنگاه که دوست داری به آرزویت برسی به درگاهم دعا کن تا اجابت کنم(غافر آیه 60)

 

آنگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشدبه یاد من باش که من همواره به یاد تو هستم(بقره آیه 152)

 

آنگاه که روحت تشنه راز و نیاز است آهسته مرا بخوان(اعراف آیه 55)


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: